Drukuj

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Giżycku

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Roboty remontowe ogrodzenia terenu i budynku gospodarczego PSSE w Giżycku

Numer ogłoszenia: 165735 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Giżycku , ul. Suwalska 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 874285498, faks 874285874.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe ogrodzenia terenu i budynku gospodarczego PSSE w Giżycku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót remontowych budynku gospodarczego na terenie posesji Powiatowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Giżycku, przy ul. Suwalskiej 3, na działce o nr geodezyjnym 260/4 obejmujące: 1. Roboty remontowe ogrodzenia terenu Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej 1.1. Rozbiórka istniejącego ogrodzenia wraz z cokołami. 1.2. Ogrodzenie terenu wraz z cokołami - 130,5 mb. 2. Roboty remontowe budynku gospodarczego 2.1. roboty remontowe elewacji budynku polegające na wykonaniu wyprawy z tynku cienkowarstwowego hydrofilnego baranek ziarno 1,5mm - 39,01m2, 2.2. roboty remontowe pokrycia dachowego i obróbek blacharskich polegające na wymianie obróbek blacharskich i dwukrotnym pokryciu papą termozgrzewalną podkładową w miejscu wymiany obróbek blacharskich i nawierzchniową na całości powierzchni - 20,79 m2, 2.3. wymiana drzwi drewnianych zewnętrznych - szt. 1. W trakcie wykonywania robót objętych niniejszym zamówieniem trwać będą roboty remontowe terenu posesji. Przygotowując ofertę wykonawca winien okoliczność powyższą i wynikające z niej utrudnienia wykonawca winien wziąć pod uwagę..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. Na potwierdzenie powyższego warunku wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 oraz nr 3 do siwz. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie powierzchni posesji wokół funkcjonujących budynków użyteczności publicznej (np. budynku biurowego, mieszkalno biurowego) wraz z infrastrukturą techniczną o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto każda. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VI SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy przedstawią wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie załącznikiem nr 7 do SIWZ

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W zakresie dysponowania określonymi osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą: kierownika budowy - posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia, w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VII siwz tj. na podstawie wykazu, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej siwz oraz na podstawie oświadczenia, że wskazane w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W zakresie pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej i w tym względzie: Zamawiający uzna, za spełniony warunek, jeżeli wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, co najmniej 0,1 mln PLN. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 0,1 mln PLN. Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia/niespełna w oparciu o dołączone do oferty dokumenty określone w Rozdziale VII. W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.visacom.pl/psse_gizycko
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologicznej w Giżycku przy ul. Suwalska 3, pok. nr 14 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologicznej w Giżycku przy ul. Suwalska 3, pok. nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
Dostęp do URL (/attachments/archiwum/20151113144336-Przedmiary - Roboty remontowe ogrodzenia terenu i budynku gospodarczego PSSE.pdf)Przedmiary - Roboty remontowe ogrodzenia terenu i budynku gospodarczego PSSE.pdf[Przedmiary - Roboty remontowe ogrodzenia terenu i budynku gospodarczego PSSE.pdf]58 kB
Dostęp do URL (/attachments/archiwum/20151113144348-SIWZ Roboty Remontowo budowlane SANEPID ogrodzenie.pdf)SIWZ Roboty Remontowo budowlane SANEPID ogrodzenie.pdf[SIWZ Roboty Remontowo budowlane SANEPID ogrodzenie.pdf]857 kB
Dostęp do URL (/attachments/archiwum/20151117080651-szkic przesla ogrodzeniowego.pdf)szkic przesla ogrodzeniowego.pdf[szkic przesla ogrodzeniowego.pdf]27 kB
Odsłony: 496